~: G Y C K L A R G R V P P E N :~

~ En nymedeltida livsstilsblogg för alla de fyra stånden ~ Oberoende feodal ~
~ gycklargruppen@gmail.com ~

Wednesday, November 29, 2006

VIImilakliv (The Gycklargrvpp RvMvX)



Then medeltida publiken älsvkvar Martin Stenmarck, och för att fira att hans nya, så kallade svuperhvit, dragit fram som en korsriddare på de svenska listorna har en enad Gycklargrvppen beslutat remixa den mest minnesvärda och medeltida låten på skivan.

VIImilakliv

Jag vill kvasta lvoss
Lära mig slvåss
Raka av mitt hvår
Bväras ut på bvår
Ta tjuren vid hornen och hålla dem hårt
Lita på sanningen och kväva all gråt
Börja sluta tro (nej, där går gvrvänsen fvörresten)
Låta vansinnet gro
Jag vill sparka bakut
Göra nåt sjukt
Släcka fyren på berget som räddade liv
och smita från smällen med 7milakliv


Jag kommer inte hem ikväll
Om jag känner mvig själv
Låt oss ta farväl
Av både hjvärta och själ
Jag kan ta ett långt hårt straff för alla stunder vi haft

Jag vill byta land och vara han som försvann
Börja om på nytt
Och få såret mitt svytt
När jag vänder och springver långt härivfrvån
Se mig som saknad, en förlorad son

När jag vänder och springer långt härifrån
Se mig som saknad, en fvörlvorad son

Jag kommer inte hvem ikväll
Jag kommer inte hem
När svovlen faller
Låt oss ta fvarväl
Av både hjävrta och sjväl
Jag kan ta ett långt hvårt strvaff för alla stunvder vi haft
När jag vänder och springer långt härifrån
Se mig sovm saknad, en förlvorad svon

VIImilakliv


Andra bloggar om: ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home