~: G Y C K L A R G R V P P E N :~

~ En nymedeltida livsstilsblogg för alla de fyra stånden ~ Oberoende feodal ~
~ gycklargruppen@gmail.com ~

Thursday, November 10, 2005

Dagens Harald Hårfager


Eller... helt enkelt: "Dagens JAAAA!"
Spana in Jonas Åkerlunds frippa här ovanför! Va?! Så sjukt straight outta tha 12th century att man nästan får pantalongerna i oordning!
Jag är alltså inte sodomit, men när en vanlig videoriddare från Holmiensis stylar om sig till en hedniskt het visigotisk feodalherre så börjar man fundera på om det är inte dags att byta planhalva för en liten stund... Damn!

Post Scriptum: Jag skulle gärna vilja skriva någonting mer om denna perfekta frisyr. Någonting i stil med att den är för årets höst vad en ballista var för förra hösten, eller att hårfagre Åkerlunds utsökta skogslandssvall är för mina ögon vad Hildegard av Bingens läckra barm är för mina händer... men jag skakar alldeles för okontrollerat för att kunna skriva det. Jag måste uppå kammarn. Nu.

2 Comments:

Blogger Fröken Höger said...

Hoppsan då, riddar Colonii.
Ni har väl inte ägnat er åt självbefläckelse? Er text är full av järtecken och jag tycker mig höra inkvisitionens notarier prassla med pergamenten.

2:58 AM  
Blogger Caesar Colonii said...

Nej, nej, vet du vad. Att jag nu bär tagelskjorta har ingenting med avtoerotica att göra, huvva huvva...

4:39 PM  

Post a Comment

<< Home