~: G Y C K L A R G R V P P E N :~

~ En nymedeltida livsstilsblogg för alla de fyra stånden ~ Oberoende feodal ~
~ gycklargruppen@gmail.com ~

Monday, October 23, 2006

Söta sneaks


Känner mig trött men otroligt glad efter en fantastiskt rolig helg. Vi har kört en massa droska, spelat kubb (jag var skitdålig), bett fromma böner, partajat, efterfestat (förlåt, förlåt kära grannar och Gud), gått i kyrkan, piskat våra ryggar blodiga, brunchsvullat Risige Ruriks rovtallrik på Sjätte tunnan, legat i sängen och babblat och mosat och eh, haft det underbart helt enkelt.

Min kompis Caesar köpte ett par supersöta kängor i söndags. En merovingsk modell som är utrustad med små pärlor både i remmar med logga som hänger ner i fram samt i bak över hälen. Makalöst stiligt, får nog överväga ett par som komplement till mina rutiga pantalonger.

///Lortsverige

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ack, risige ruriks rovtallrik - det är inte utan att det wattnas i gommen.

4:44 PM  
Blogger Lortsverige said...

Jag kan afvslöja att den gör skäl för namnet!

11:56 AM  

Post a Comment

<< Home