~: G Y C K L A R G R V P P E N :~

~ En nymedeltida livsstilsblogg för alla de fyra stånden ~ Oberoende feodal ~
~ gycklargruppen@gmail.com ~

Tuesday, February 21, 2006

Quality never goes out of style

Får jag presentera plagget som håller dig varm i den bistraste Kung Bore-vinter?

Får jag presentera det klassiska plagget som håller i alla sammanhang, i alla väder, i alla tidsåldrar?

Får jag presentera plagget som är så snyggt att det inte bara uppgraderar din ståndstillhörighet ett snäpp, utan också garanterar tusentals ligg OCH syndernas förlåtelse?

Får jag presentera plagget som de missledda pubeshårspincetterna på Manolo.se helt har missat? (Trots att de med ett irländskt byfyllos envetenhet påstår sig vara en stilmanual för läckra herrar som gillar andra läckra herrar.)

Får jag presentera plagget som hållt i 2300 år och fortfarande slår fjolliga modeskapare från Flandern på fingrarna - med spikklubba?

Mina vänner, tillåt mig presentera...



Manteln från Gerum!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home